Трудовое обучение (технический)
Ремонт санитарно-технического оборудования в быту.
Ремонт санитарно-технического оборудования в быту.
|
Параграф |
Тэма |
Заданні |
§45 |
“Краіны Заходняй Азіі: Азербайджан, Арменія, Грузія” |
1. Прачытаць параграф. 2. Запісаць тэму. 3. Запісаць у сшытку страну і яе сталіцу, валюту і замаляваць флаг. 4. Зрабіць заданні у контурнай карце па тэме. 5. Адказаць на пытанні пасля параграфа |
Запісаць:
1) Схема на старонцы 185;
2) Паняцце «акісленне» (старонка 184)
3) Паняцце «аднаўленне» (старонка 185)
а) Cl2; б) Na2S; в) N2; г) CO2
NO2, S8, SO2, N2O5, H2SO3, PH3.
а) Cu + O2 CuO;
б) HCl + Ca(OH)2 CaCl2 + H2O;
в) KCl + AgNO3 KNO3 + AgCl;
г) Zn + AgNO3 Ag + Zn(NO3)2.
Абагульненне ведаў
Квадратычная функцыя і яе ўласцівасці
а) у = 7х2 – 4х + 1; б) у = –х2 + 5х;
в) у = 2х2 + 5; г) у = 3х – 5.
а) сістэму няроўнасцей
б) сукупнасць нароўнасцей
(а + 5)х2 – (а + 6)х + 3 = 0 не мае каранеў.
Прачытайце §20-21 і выканайце заданні
а) беларускія дэпутаты ў І Дзяржаўнай думе выступалі за незалежнасць Беларусі ад Расійскай імперыі;
б) па аграрным пытанні сялянскія дэпутаты ад Беларусі ў І Дзяржаўнай думе падтрымалі праграму нацыяналізацыі зямлі;
в) у асяроддзі сялянскіх дэпутататаў ад Беларусі ў І Дзяржаўнай думе пераважалі прыватнаўласніцкія ідэалы;
г) на выбарах у ІІ Дзржаўную думу ў заходніх губернях перамаглі акцябрысты і кадэты;
д) РУС аб’ядноўваў манархістаў і акцябрыстаў;
а) звяржэнне самадзяржаўя, устанаўленне дэмакратычнай рэспублікі, ліквідацыя памешчыцкага землеўладання, права нацый на самавызначэнне _____________________________
__________________________________________________
б) устанаўленне канстытуцыйнай манархіі, захаванне памешчыцкага землеўладання, аўтаномія народаў у складзе Расіі _____________________________________________
в) захаванне самадзяржаўя, памешчыцкага землеўладання, адзінай і непадзельнай Расіі ___________________________
Сышліся цешыцца з царскага ўказу,
Што ўсім свабоду прыносіў адразу.
...І ў гэтым можа сказаў хто замнога...
Аж тут зброд царскі, забыўшыся Бога,
Дай жа страляці, як па скаціне, -
За пробліск волі няшчасны люд гіне.
Якой падзеі прысвечаны верш? _____________________
Дзе і калі яна адбывалася? __________________________
Якімі былі яе наступствы? ___________________________
Які царскі ўказ мае наўвазе аўтар? ___________________
___________________________________________________
Назавіце яго асноўныя палажэнні _____________________
________________________________________________________
Дзесяць год Мікола думаў і прыдумаў ён Думу.
Пасадзілі разам з панам Янку, Грыца і Казьму.
Пасядзелі тыдняў з восем – узлаваўся Мікалай –
Дэпутатам даў па карку, ўзяў ды Думу разагнаў.
Якой падзеі прысвечаны верш? _______________________
Калі яна адбылася? _________________________________
Што такое Дума? _______________________________________
______________________________________________________
Як яна фарміравалася? _________________________________
______________________________________________________
Якую назву атрымала група дэпутатаў ад Заходніх губерняў? __________________________________
Хто іх узначальваў? ____________________________________
Якіх поглядаў яны прытрымліваліся? _____________________
______________________________________________________
РСДРП, РУС, Бунд, БСГ, в.Пінкавічы Пінскага пав. в. Шчорсы Навагрудскага пав., в.Мікалаеўшчына Мінскага пав., 17 кастрычніка 1905 г., 1906 – 1915 гг. , “Курлоўскі растрэл”, “Наша доля”, “Наша Ніва”, браты Луцкевічы.
Тэрмін |
Характарыстыка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Русский язык
Русская литература
Прочитать Ю.П. Казаков «Голубое и зеленое»